رونمایی از چند اثرعلمی و پیام رسان رونمایی از چند اثرعلمی و پیام رسان رونمایی از چند اثرعلمی و پیام رسان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رونمایی از چند اثرعلمی و پیام رسان رونمایی از چند اثرعلمی و پیام رسان رونمایی از چند اثرعلمی و پیام رسان رونمایی از چند اثرعلمی و پیام رسان رونمایی از چند اثرعلمی و پیام رسان

رونمایی از چند اثرعلمی و پیام رسان

در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت  با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از چند اثر علمی و پیام رسان عرفه رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، در آستانه شروع عملیات اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی، درنشست امروز شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی از چند اثر علمی و پیام رسان عرفه تولید معاوت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری رونمایی شد.


دراین نشست از کتاب های سفر به شام با هدف معرفی اماکن زیارتی در شام و با قرآن درعتبات عالیات که دربرگیرنده نگاه قرآنی به زیارت درسفربه عتبات عالیات است رونمایی و راهی بازار نشر شد.


حجت الاسلام والمسلمین سید حسین رکن الدینی معاون فرهنگی بعثه در مراسم رونمایی از این آثار اظهار داشت: دو کتاب مذکور محتوایی و با هدف استفاده زائران اعتاب مقدسه تهیه و تدوین شده و پیام رسان عرفه نیز ویژه استفاده خادمان فرهنگی و نیروهای ستادی بعثه و سازمان حج و زیارت آماده شده است.


برپایه این گزارش، این نرم افزار در بستر اندروید امکان گفتگوی متنی، مکالمه صوتی و تصویری، گفتگوی مخفی، اشتراک گذاری فایل ، ارسال ویدئو، صوت و عکس و ضبط صدا و تصویر را برای کاربران فراهم می آورد و ظرفیت ایجاد کانال و گروه و ارسال موقعیت جغرافیایی هم دارد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران